2009年2月4日 星期三

牛年行大運??

二月一日星期日亦係新年初七日、旺角區居民協會、發起新年行大運、承友好相邀、一齊参與。第一站先到沙田車公廟参神、車公廟香火頂盛、善信衆多、非常熱鬧。第二站到鯉魚門嘆其海鮮午飯、到達鯉魚門時、令我耳目一新、昔日之濕泥爛路、今時已成為星光大道!摩天大厦林立、真係今時唔同往日!午飯後、慢步往廣場候車、並與友好談笑、忽然來了一陣無情風、塵土飛揚、而我覺得左眼有些妥、初不為意、繼而上車住赤柱一行、途中左眼痛楚非常、唯有苦忍、返抵九龍時、即往廣華醫院急症室診治、果然有沙入眼、眼球有傷口。並無大碍!休息數天便痊癒!我回家後細想、在一班人都在同一地方候車、全車人都無事發生、點解這位 "沙小姐" 偏偏選中我!  人生幾許 "得" 意!何必偏偏選中我!哈哈!!








 


1 則留言: