2008年10月27日 星期一

馬鞍山習作圖片

今日下午在明愛中心、活力鼓下課後、馬不停蹄式、立即往旺角火車站往大圍轉馬鈇線往馬鞍山公園拍外景、在陳師父指導下、拍了數幅人像、作交功課。


强哥哥! 你想緊乜野呀?



若有幾点水灑在花上、會好的!



這張我都幾中意!



古老師与學員合照、唔錯呀、神氣十足!喜歡嗎?



陳師父悉心教導!



3 則留言:

  1. 係喎!我張都幾好喎,可惜頭髮亂啲!
    [版主回覆10/27/2008 23:24:00]咁先係有型有欵呀!哈哈〉〉〉〉〉!

    回覆刪除
  2. 咁你下次幫古老師影相之前,記得提古老帥梳吓頭啦!費事破壞形像嗎!仲有古老師好似肥咗喎!
    [版主回覆10/27/2008 23:27:00]咁先至  正  !唔係肥、係精神胞滿!

    回覆刪除
  3. 馬鞍山公園我很熟悉啊!因我經常去馬鞍山圖書館,您影得好靚呀!
    [版主回覆10/28/2008 07:17:00]楊同學早晨、多謝!昨天接遊小姐來電說:大埔教育學院之柔力球課程改期。明日下午、麗閣社區會堂見!

    回覆刪除