2008年10月20日 星期一

攝影小組在香港公園習作圖片

中心 隆哥,强哥两位帶領、陳老師指導、先來一張大合照、各位同學都喜氣洋洋!


两位哥哥、沿途照顧、小心提点、順此說声,多謝!多謝!



你有你影,我休息一吓先!



你吔影我、要快 D 喇、我就飛去第二處喇!



唔該先、食早餐呀!



10 則留言:

  1. 影得好靚呀!好Sharp呀!
    [版主回覆10/21/2008 22:18:00]多謝、撞手神啫!

    回覆刪除

  2. 呢張影得好靚!你要去參展啊
    [版主回覆10/21/2008 22:16:00]多謝 honey  姐贊賞、尚未够資格去参展!

    回覆刪除
  3. 陳老師指導下    隻蜻蜓影得好靚

    [版主回覆10/20/2008 23:29:00]多謝到訪及贊賞!請多多指教!

    回覆刪除
  4. 得到你說兩位同事沿途照顧大家,我就放心了,下星期一的實習,我會探你們哩!另外今次的相片好靚啊!
    [版主回覆10/20/2008 23:26:00]多謝贊賞!

    回覆刪除
  5. 影得非常靚,你們的活動都很多呢!一班朋友聚首影相,可互相研究心得,好善慕。
    [版主回覆10/21/2008 22:12:00]多謝到訪、您隻脚好番未呀?多些休息自然會好!其實您的相片比我的好得多呀、我要向您學習、學習!

    回覆刪除
  6. 你哋真係好多活動喎!咁多志同道合的朋友聚在一起! 好開心呀!好羨慕! 這幅映得錯呀! 
    [版主回覆10/23/2008 12:10:00]多謝指導,全部都係攝影組同學!

    回覆刪除
  7. 你們的相影得好靚呀!我都想參加~  
    [版主回覆10/27/2008 11:18:00]多謝到訪!請多多指導!

    回覆刪除
  8. 你說今日下午外影。大作放來睇下。相信良師出高徙。

    回覆刪除
  9. 好靚。你用什麽機影,可以告訴我嗎?多謝!
    [版主回覆10/29/2008 10:26:00]這幾張相、係用傻瓜机影。 NIKON.700萬有效像素、COOLPIX S200.這個机細小,半年前價格為$1500.我都幾中意。你華東火車團的影片好靚呵!

    回覆刪除
  10. 我是用Canon ixus 400,已經五、六年啦,我另買了一部Canon ixus 750,但我還是覺得舊機好用,所以我現在都是用舊的。

    回覆刪除